Klapki zdrowotne z linii Buxa ANATOMIC wykonane zostały w całości z miękkiej skóry licowej polskiego pochodzenia. Klapki posiadają anatomicznie profilowaną skórzaną wkładkę z 3 strefami podpierającymi łuki stopy.
Za zakup tego produktu otrzymasz 18 punktów lojalnościowych o wartości 9.00 zł (do wykorzystania przy następnych zakupach)
Buty posiadają podniesione obrzeża, które stanowią dodatkową ochronę dla palców. Fason zapinany jest na dwa paski z rzepami co pozwala na bardzo dobre dopasowanie buta do stopy. Cholewka została ręcznie przyszyta do podeszwy co gwarantuje trwałość i wysoką jakość obuwia.
Skórzane klapki BZ210 to idealny fason dla Pań ceniących sobie zdrowie, komfort i niebanalny wygląd w pracy, domu czy na dworze. Buty szczególnie polecane są dla osób, które muszą pracować wiele godzin na stojąco jak np. w szpitalu, w salonie kosmetycznym, sklepie czy w szkole.
Rada dla kupującego :
Model ma normalną standardową rozmiarówkę ale należy sugerować się długościami podanymi w centymetrach. Szerokość podeszwy jest odpowiednia dla osób o wąskiej i normalnej budowie stopy. Tęgość z możliwością regulacji na podbiciu i przy palcach w zakresie F-G.
Wysokość obcasa: 4cm
Grubość podeszwy: 2 cm
Wnętrze: Skóra – licowa
Wkładka: Skóra zamszowa
Grubość podeszwy: 1,5 cm
Podeszwa: antypoślizgowy poliuretan
Atest: Certyfikat CE, Certyfikat EN-20347
HAFT NA ODZIEŻY
Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.
Ceny orientacyjne:
Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)
25 zł
Koszt 1 szt haftu - logo firmy:
25 zł - 50 zł
prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)
Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:
25 zł - 50 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)
W celu ustalenia szczegółów (wielkość logo, umiejscowienie, kolorystyka) i uzyskania wyceny również prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
tel: +48 33 443 69 99
mail: info@uniformshop.pl
Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?
Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!
Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Jak tego dokonać? To bardzo proste!
Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).
Przesyłkę odeślij na adres:
Uniformshop.pl
43-426 Gumna
ul. Piastowska 10
Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.
W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.
Zwroty zza granicy:
Wybierz swój kraj z listy, aby wyświetlić adres zwrotów:
Pamiętaj również, aby do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ.
Wskazówki:
• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.
• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.
• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).
• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.
• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.
Do przesyłki dołącz:
Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.
Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.
Jak złożyć reklamację
• pisemnie na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10
Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.
Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
tel. +48 33 443 69 99