do góry
Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta

Obuwie medyczne Buxa model Professional MED30 czarne

Kod produktu: MED30cz

Zdrowotne buty medyczne z linii Buxa PROFESSIONAL wykonane zostały z najwyższej jakości polskich skór. Model MED11 posiada bardzo miękką, anatomicznie profilowaną skórzaną wkładkę z 3 strefami podpierającymi łuki stopy:

- podparcie łuku podłużnego,

- podparcie łuku poprzecznego,

- podparcie pod palce,

od 98.00
135.00

+ koszty wysyłki

Wysyłka: 3-5 dni
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 98.00 zł

Kolor:

     
Tabela rozmiarów

Rozmiar obuwia:

Proszę wybrać rozmiar/wariant produktu

dodaj do koszyka
Materiał: skórzane
Barwa: jednokolorowa

Model ten posiada amortyzator umieszczony w podeszwie bezpośrednio pod piętą, który działa redukująco na mikrowstrząsy powstałe podczas chodzenia, nie przenosi ich na kręgosłup co zapobiega bólom pleców i kolan, podnosi komfort użytkowania szczególnie dla osób, których praca wymaga ciągłego ruchu np.: lekarze, pielęgniarki lub stomatolodzy.

  Cholewka wykonana jest w 100 % z naturalnych skór bydlęcych pokrytych specjalną powłoką ułatwiającą czyszczenie , a dodatkowa perforacja zapewnia swobodny przepływ powietrza, eliminując tym samym pocenie się stóp. Model ten posiada wszytą syntetyczną gąbkę na podbiciu stopy dając jeszcze większe poczucie komfortu podczas chodzenia. Skórzane buty medyczne to idealny fason dla Pań ceniących sobie zdrowie, komfort i niebanalny wygląd w pracy.

Rada dla kupującego :

Model ma normalną standardową rozmiarówkę ale należy sugerować się długościami podanymi w centymetrach. Szerokość podeszwy jest odpowiednia dla osób o średniej i szerokiej budowie stopy. Tęgość obuwia standardowa - G.

 

Wysokość obcasa: 4,5 cm

Grubość podeszwy: 2 cm

Wnętrze: Skóra

Wkładka: Skóra licowa

Podeszwa: Antypoślizgowy poliuretan

Atest: Certyfikat CE, Certyfikat EN-20347


HAFT NA ODZIEŻY

Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

Ceny orientacyjne:

Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

25 zł

Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

25 zł - 50 zł

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

25 zł - 50 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

NADRUK NA ODZIEŻY

Nie każdy projekt można wykonać metodą haftu komputerowego, dlatego oferujemy klientom alternatywną metodę znakowania odzieży, którą jest termotransferowa folia flex. Tak jak w przypadku haftu, za pomocą nadruku możliwe jest przenoszenie dowolnej grafiki wektorowej, napisów, loga i innych tekstów na wybraną w uniformshop.pl odzież medyczną.

Ceny orientacyjne:

5 zł - 50 zł

w celu ustalenia szczegółów (wielkość logo, umiejscowienie, kolorystyka) i uzyskania wyceny również prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl

Zwroty

Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak tego dokonać? To bardzo proste!


Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer paragonu).

W przypadku zakupu na firmę skontaktuj się z nami przed odesłaniem przesyłki - konieczne jest wygenerowanie korekty faktury.

Przesyłkę odeślij na adres:

Uniformshop.pl

43-426 Gumna

ul. Piastowska 10

Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.

W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24 lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.


Wskazówki:

• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer paragonu - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.



"Zwroty za 9 złotych" przez Paczkomaty InPost!

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.

Nie musisz opłacać zwrotu wcześniej, 9 zł za zwrot zostanie odliczone od wartości odsyłanych do nas produktów (pomniejszymy o 9 zł przelew na Twoje konto lub zwrot wykonany przez Przelewy24).

Postępuj według poniższej instrukcji, aby dokonać zwrotu za jedyne 9 zł!

  1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl

  2. Wyszukaj nazwę naszego sklepu i kliknij Zwróć teraz:




  3. Wybierz rozmiar nadawanej paczki i uzupełnij formularz zwrotu (wpisz numer zamówienia którego dotyczy zwrot oraz prawidłowo uzupełnij pozostałe pola - imię i nazwisko, numer telefonu, adres email oraz dodatkowy opis).

  4. Kliknij w pole Zwracam paczkę.

  5. Na swój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie złożenia prośby o darmowy zwrot.

  6. Po zaakceptowaniu przez nas zwrotu otrzymasz kolejną wiadomość mailowową oraz sms z 10-cyfrowym kodem zwrotu i datą jego ważności.

  7. Udaj się do najbliższego Paczkomatu i na ekranie wybierz opcję "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu".

    Podaj 10-cyfrowy kod - skrytka otworzy się - włóż do niej paczkę, zatwierdź i... gotowe
    ! Zwrot został do nas nadany:)

    Do paczki koniecznie dołącz wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ) - znacznie przyspieszy to proces zwrotu!



  8. Zadbaj, aby na przygotowanej paczce nie znajdowała się żadna etykieta nadawcza. Na przygotowanej paczce nie musisz już wpisywać adresu. Wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz wyraźnie 10-cyfrowy kod zwrotu.

  9. Do przesyłki dołącz:

    • dowód zakupu (paragon fiskalny), a w przypadku zakupu na fakturę VAT skontaktuj się ze sklepem w celu wystawienia korekty faktury - znacznie przyspieszy to zwrot pieniędzy

    • wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)

    Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.

Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację

• pisemnie na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl


Zobacz podobne

Obuwie półbuty Feliz Caminar Mr Wonderful
219.00 zł
Obuwie Schu'zz Globule miętowe
129.00 zł
Obuwie/Klapki Schu'zz Claquette białe
119.00 zł
Obuwie Crocs™ Classic Crocband citrus
199.00 zł
Obuwie Schu'zz PRO czarne
179.00 zł
Obuwie zdrowotne Buxa model PZM1 czerwony zamsz
145.00 zł
Obuwie zdrowotne Buxa model Anatomic BZ340 granatowe
175.00 zł
Obuwie Feliz Caminar Sirocos fioletowe
115.00 zł
Obuwie zdrowotne Buxa model Anatomic BZ310 białe
169.00 zł
PROMOCJA
Obuwie zdrowotne Buxa model Anatomic BZ210 białe
od 129.00 zł 149.00 zł
Obuwie medyczne Buxa model Profesional MED11 beżowe
159.00 zł
PROMOCJA
Obuwie zdrowotne Buxa model Anatomic BZ330 nubuk miodowy
od 129.00 zł 149.00 zł
Zapisz się do newslettera!
Najlepsze okazje!