Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-1
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-2
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-3
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-4
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-5
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-6
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-7
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-8
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-9
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-10
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-11
Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy-12

Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy

Kod produktu: K80OLV

Poczuj pełną swobodę ruchu i komfort, który dotrzyma Ci kroku w najbardziej wymagającym dniu. Bluza z oryginalnym dekoltem w literę „Y” i raglanowymi rękawami z rozcięciem zapewnia lekkość i wentylację, a elastyczna tkanina odprowadza wilgoć i nie gniecie się, nawet podczas intensywnej pracy. Spodnie z rozszerzaną nogawką i elastycznym pasem z praktycznym troczkiem gwarantują wygodę przez cały dzień, a liczne kieszenie pozwalają mieć wszystko pod ręką bez ograniczeń. Modelujące szwy i subtelne rozcięcie z tyłu podkreślają sportowy charakter zestawu i zapewniają pełną swobodę ruchów. Całość sprawdzi się w dynamicznym środowisku pracy, łącząc funkcjonalność, wygodę i nowoczesny wygląd w jednym, profesjonalnym komplecie.

369.00 zł
Oszczędzasz 29.00 zł

+ koszty wysyłki

Oszczędzasz 29.00 zł
Wysyłka: 24h
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 369.00 zł

Kolor:

     
Tabela rozmiarów

Rozmiar:

Ilość kompletów:

Proszę wybrać rozmiar

dodaj do koszyka
Materiał: rozciągliwy

Bluza:

  • Nowoczesny, taliowany krój z oryginalnym dekoltem w literę “Y” z siateczką
  • Rozciągliwa w 4 kierunkach, odprowadzająca wilgoć, odporna na gniecenie tkanina
  • 1 przednia kieszeń na piersi z metką z logo "Embrace"
  • Tylny panel na szyji z siateczki zapewniający wentylację
  • Rękawy typu raglan z zaokrąglonym rozcięciem dla swobody ruchów i stylu
  • Modelujące przeszycia z tyłu dla lepszego dopasowania
  • Pętelka na identyfikator na prawym ramieniu
  • Kod produktu: 2502
  • Nowoczesny, sportowy krój typu jogger z elastycznymi ściągaczami przy kostkach
  • Elastyczna, wygodna guma w pasie z troczkiem w kolorze szarym
  • Tkanina przyjemna i miękka w dotyku, odprowadzająca wilgoć, elastyczna rozciągliwa w czterech kierunkach, odporna na utratę koloru
  • 6 funkcjonalnych kieszeni: 2 kieszenie przednie, 1 boczna kieszeń na nogawce, 1 boczna mała kieszonka z siateczki, 2 tylne kieszenie
  • Logo Embrace na prawej przedniej kieszeni
  • Kod produktu: 2903

      Kolekcja: Embrace

      Zalecana temperatura prania: do 40 stopni

      Skład: 88% nylon, 12% spandex

      _

      Przy wyborze rozmiaru proszę sugerować się tabelą rozmiarów.

      Jeśli nie ma rozmiaru, który Cię interesuje, skontaktuj się z nami - sprowadzimy dla Ciebie każdy produkt firmy Maevn.


      HAFT NA ODZIEŻY

      Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

      Ceny orientacyjne:

      Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

      25 zł

      Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

      25 zł - 90 zł

      prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

      Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

      25 zł - 90 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

      Zazwyczaj dostosowanie haftu zajmuje 1-2 dni roboczych, a proces haftowania 2-4 dni roboczych.

      _

      Jak zamówić odzież z haftem?

      W celu ustalenia szczegółów i uzyskania wyceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

      Chcesz abyśmy to my skontaktowali się z Tobą? po prostu wpisz w komentarzu do składanego zamówienie HAFT - wspólnie ustalimy wszystkie szczegóły.

      tel: +48 33 443 69 99

      mail: info@uniformshop.pl

      Zwroty

      Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

      Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

      Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

      Jak tego dokonać? To bardzo proste!

      Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).

      Skorzystaj z opcji Wygodnych Zwrotów od 9.90 zł (Paczkomaty InPost).

      Instrukcja poniżek:

      [BANER-WZ]

      Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


      Możesz równiez odesłać do nas produkty dowolnym sposobem na adres:

      Uniformshop.pl

      43-426 Gumna

      ul. Piastowska 10

      W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

      Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.

      Zwroty zza granicy:

      Wybierz swój kraj z listy, aby wyświetlić adres zwrotów:

      [returns_select]

      Pamiętaj również, aby do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ.


      Wskazówki:

      • Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

      • Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

      • Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

      • Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

      • W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.



      Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


      Reklamacje

      Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

      Jak złożyć reklamację

      • pisemnie na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

      • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

      Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

      Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

      Co napisać w reklamacji

      Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

      • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

      • żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

      • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

      Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

      Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

      Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

      Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

      Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

      Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

      Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

      • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
      • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

      Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

       

      Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

       

      Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

       

      Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


      Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

      tel. +48 33 443 69 99

      mail. info@uniformshop.pl


      Zobacz podobne

      PROMOCJA
      Komplet medyczny Maevn Matrix Impulse królewski granat
      245.00 zł 279.00 zł
      Komplet medyczny damski Maevn EON Sporty & Comfy classic niebieski
      309.00 zł
      Komplet medyczny damski Sunrise Basic Jogger FRESH Women popielaty
      175.00 zł
      Komplet medyczny damski Maevn Momentum (bluza Asymetric, spodnie Jogger) szary
      249.00 zł
      Komplet medyczny damski Sunrise Basic Classic FRESH Women królewski granat
      169.00 zł
      PROMOCJA
      Komplet medyczny damski Uniforms World 518GTK™ Avant On-Shift czerwony
      199.00 zł 265.00 zł
      Komplet medyczny damski Maevn Momentum (bluza Double V-neck, spodnie 6-pocket) zielony
      249.00 zł
      Komplet medyczny damski Cherokee Originals (bluza Mock, spodnie N.Rise) szary
      175.00 zł
      PROMOCJA
      Komplet medyczny Maevn Matrix Impulse Stylish klasyczny błekit
      229.00 zł 269.00 zł
      Komplet medyczny damski Maevn Momentum (bluza Double V-neck, spodnie 6-pocket) czerwony
      249.00 zł
      Komplet medyczny damski Maevn Red Panda różowy
      189.00 zł
      Komplet medyczny damski Sunrise Basic Jogger FRESH Women koralowy
      175.00 zł
      Zapisz się do newslettera!
      Najlepsze okazje!