Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta

Spodnie medyczne damskie Maevn Momentum Jogger oliwkowe

Kod produktu: 5092OLV

Gdybyś mogła, to przeniosłabyś kawałek sportowej wygody w zawodowe realia? Ceniona amerykańska marka Maevn zrobiła to za Ciebie i tak powstały joggery z kolekcji Momentum. Nowoczesny fason z elastycznym pasem wyposażonym w wewnętrzny troczek do dodatkowej regulacji i ściągaczami u dołu nogawek wykonanymi z mikrodzianiny – prezentuje się świeżo i atrakcyjnie. Pośród sześciu kieszeni, w których schowasz najpotrzebniejsze drobiazgi, dwie typu cargo sprytnie podkreślają sportowy styl spodni. Przyjemny materiał, który się dopasowuje do Twojej sylwetki, rozciąga w czterech kierunkach i nie marszczy to jak as w rękawie, kiedy zapowiada się aktywny dzień w pracy. Zagrasz nim już dziś?

139.00

+ koszty wysyłki

Wysyłka: 24h
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 139.00 zł

Proszę wybrać rozmiar

dodaj do koszyka

Za zakup tego produktu otrzymasz 13 punktów lojalnościowych o wartości 6.50 zł (do wykorzystania przy następnych zakupach)

Materiał: rozciągliwy
Krój: sportowy

Modelka Agata: 170 cm wzrostu/48 kg, ma na sobie rozmiar XXS

Cechy charakterystyczne:

  • Nowoczesny, sportowy krój
  • Rozciągliwa w 4 kierunkach, odprowadzająca wilgoć, odporna na gniecenie tkanina
  • Wygodne, elastyczne ściągacze w nogawce
  • 2 pojemne kieszenie z przodu, 2 kieszenie z tyłu, 2 kieszenie typu Cargo na nogawkach
  • Szeroka guma w pasie, dodatkowe wiązanie w postaci wewnętrznego sznurka w kolorze szarym z logo Maevn
  • Metka Maevn na lewej kieszeni Cargo

Kolekcja: Momentum

Zalecana temperatura prania: do 40 stopni

Skład: 100% poliester (mechanical stretch)

_

Spodnie możesz zakupić w zestawie z bluzą w kategorii komplety medyczne.

Przy wyborze rozmiaru proszę sugerować się tabelą rozmiarów.

Jeśli nie ma rozmiaru lub koloru, który Cię interesuje, skontaktuj się z nami - sprawdzimy dla Ciebie każdy produkt firmy Maevn.


HAFT NA ODZIEŻY

Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

Ceny orientacyjne:

Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

25 zł

Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

25 zł - 50 zł

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

25 zł - 50 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

W celu ustalenia szczegółów (wielkość logo, umiejscowienie, kolorystyka) i uzyskania wyceny również prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel: +48 33 443 69 99

mail: info@uniformshop.pl

Zwroty

Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak tego dokonać? To bardzo proste!


Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer paragonu).

W przypadku zakupu na firmę skontaktuj się z nami przed odesłaniem przesyłki - konieczne jest wygenerowanie korekty faktury.

Przesyłkę odeślij na adres:

Uniformshop.pl

43-426 Gumna

ul. Piastowska 10

Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.

W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24 lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.


Wskazówki:

• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer paragonu - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.



"Zwroty za 9 złotych" przez Paczkomaty InPost!

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.

Nie musisz opłacać zwrotu wcześniej, 9 zł za zwrot zostanie odliczone od wartości odsyłanych do nas produktów (pomniejszymy o 9 zł przelew na Twoje konto lub zwrot wykonany przez Przelewy24).

Postępuj według poniższej instrukcji, aby dokonać zwrotu za jedyne 9 zł!

  1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl

  2. Wyszukaj nazwę naszego sklepu i kliknij Zwróć teraz:




  3. Wybierz rozmiar nadawanej paczki i uzupełnij formularz zwrotu (wpisz numer zamówienia którego dotyczy zwrot oraz prawidłowo uzupełnij pozostałe pola - imię i nazwisko, numer telefonu, adres email oraz dodatkowy opis).

  4. Kliknij w pole Zwracam paczkę.

  5. Na swój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie złożenia prośby o darmowy zwrot.

  6. Po zaakceptowaniu przez nas zwrotu otrzymasz kolejną wiadomość mailowową oraz sms z 10-cyfrowym kodem zwrotu i datą jego ważności.

  7. Udaj się do najbliższego Paczkomatu i na ekranie wybierz opcję "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu".

    Podaj 10-cyfrowy kod - skrytka otworzy się - włóż do niej paczkę, zatwierdź i... gotowe
    ! Zwrot został do nas nadany:)

    Do paczki koniecznie dołącz wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ) - znacznie przyspieszy to proces zwrotu!



  8. Zadbaj, aby na przygotowanej paczce nie znajdowała się żadna etykieta nadawcza. Na przygotowanej paczce nie musisz już wpisywać adresu. Wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz wyraźnie 10-cyfrowy kod zwrotu.

  9. Do przesyłki dołącz:

    • dowód zakupu (paragon fiskalny), a w przypadku zakupu na fakturę VAT skontaktuj się ze sklepem w celu wystawienia korekty faktury - znacznie przyspieszy to zwrot pieniędzy

    • wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)

    Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.

Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację

• pisemnie na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl


Nasi Klienci kupili z tym produktem również

Obuwie/Klapki Schu'zz Claquette łososiowe
119.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Momentum Jogger czarne
139.00 zł
Bluza medyczna damska Maevn Momentum Asymetric wiśniowa
119.00 zł
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Active Air jogger ciemny granat
125.00 zł
Komplet medyczny Sunrise Uniforms Premium (bluza Joy, spodnie Chill) ciemny granat
309.00 zł
Spodnie damskie Maevn Matrix Impulse Jogger czarne
159.00 zł
Spodnie damskie Maevn Matrix Impulse Jogger oliwkowe
159.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Momentum Jogger ciemny granat
139.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Premium Chill jogger śliwkowe
109.00 zł 169.00 zł
Bluza polarowa damska Malfini Fleece Jacket czarna
69.00 zł
Bluza medyczna damska Maevn Momentum Double V-neck oliwkowa
119.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Momentum Jogger czerwone
139.00 zł

Zobacz podobne

Spodnie medyczne damskie Maevn Momentum 6-pocket karaibski błękit
139.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms SLIM (elastic) czarne
109.00 zł 139.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Active Loose czarne
109.00 zł 129.00 zł
Spodnie damskie Adar Uniforms Leg Yoga czarne
159.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Maevn Matrix Contrast semi-jogger miętowe (aruba)
129.00 zł 159.00 zł
Spodnie damskie Adar Uniforms Ultimate Yoga Jogger grafitowe
179.00 zł
Spodnie damskie Maevn Matrix Pro granat denim
179.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Premium Chill jogger żółte
119.00 zł 169.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Premium Chill jogger śliwkowe
109.00 zł 169.00 zł
Spodnie medyczne damskie Cherokee Originals Natural Rise królewski granat
85.00 zł
Spodnie damskie Maevn Matrix Impulse Stylish królewski granat
139.00 zł
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Premium Chill jogger butelkowa zieleń
169.00 zł
Zapisz się do newslettera!
Najlepsze okazje!