Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta
Obuwie medyczne Buxa model Profesional MED11 niebieskie PROMOCJA

Obuwie medyczne Buxa model Profesional MED11 niebieskie

Kod produktu: MED11NI

Zdrowotne buty medyczne z linii Buxa PROFESSIONAL wykonane zostały z najwyższej jakości polskich skór. Model MED11 posiada bardzo miękką, anatomicznie profilowaną skórzaną wkładkę z 3 strefami podpierającymi łuki stopy.

od 119.00
159.00

+ koszty wysyłki

Wysyłka: 3-5 dni
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 95.20 zł

Kolor:

    
Tabela rozmiarów

Rozmiar obuwia:

Proszę wybrać rozmiar obuwia

dodaj do koszyka

Model ten posiada amortyzator umieszczony w podeszwie bezpośrednio pod piętą, który działa redukująco na mikrowstrząsy powstałe podczas chodzenia, nie przenosi ich na kręgosłup co zapobiega bólom pleców i kolan, podnosi komfort użytkowania szczególnie dla osób, których praca wymaga ciągłego ruchu np.: lekarze, pielęgniarki lub stomatolodzy.

  Cholewka wykonana jest w 100 % z naturalnych skór bydlęcych pokrytych specjalną powłoką ułatwiającą czyszczenie , a dodatkowa perforacja zapewnia swobodny przepływ powietrza, eliminując tym samym pocenie się stóp. Model ten posiada wszytą syntetyczną gąbkę na podbiciu stopy dając jeszcze większe poczucie komfortu podczas chodzenia. Skórzane buty medyczne to idealny fason dla Pań ceniących sobie zdrowie, komfort i niebanalny wygląd w pracy.

 

Wysokość obcasa: 4,5 cm

Grubość podeszwy: 2 cm

Wnętrze: Skóra - dwoina

Wkładka: Skóra licowa

Grubość podeszwy: 1,5 cm

Podeszwa: Antypoślizgowy bieżnikowany poliuretan

Atest: Certyfikat CE, Certyfikat EN-20347


HAFT NA ODZIEŻY

Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

Ceny orientacyjne:

Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

25 zł

Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

25 zł - 50 zł

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

25 zł - 50 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

W celu ustalenia szczegółów (wielkość logo, umiejscowienie, kolorystyka) i uzyskania wyceny również prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel: +48 33 443 69 99

mail: info@uniformshop.pl

Zwroty

Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak tego dokonać? To bardzo proste!


Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer paragonu).

W przypadku zakupu na firmę skontaktuj się z nami przed odesłaniem przesyłki - konieczne jest wygenerowanie korekty faktury.

Przesyłkę odeślij na adres:

Uniformshop.pl

43-426 Gumna

ul. Piastowska 10

Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.

W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24 lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.


Wskazówki:

• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer paragonu - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.


 
Skorzystaj z wygodnych zwrotów za pośrednictwem serwisu AlleKurier.

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.

[BANER-WZ]

Do przesyłki dołącz:

  • wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)
  • w przypadku zakupu na fakturę VAT skontaktuj się ze sklepem w celu wystawienia korekty faktury - znacznie przyspieszy to zwrot pieniędzy


Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację

• pisemnie na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl


Nasi Klienci kupili z tym produktem również

Obuwie Schu'zz Globule niebieskie
129.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Active Loose granatowe
109.00 zł 129.00 zł
PROMOCJA
Obuwie zdrowotne Buxa model Anatomic BZ320 białe
od 129.00 zł 169.00 zł
PROMOCJA
Żakiet (rękaw 3/4) Sunrise Uniforms szary
49.00 zł 109.00 zł
PROMOCJA
Bluza medyczna damska Sunrise Uniforms Basic Light żółta
49.00 zł 75.00 zł
Spodnie medyczne Sunrise Uniforms Basic Regular karaibski błękit
79.00 zł
Bluza damska Maevn Matrix Impulse Asymetric koralowa
129.00 zł
Bluza medyczna damska na zamek Sunrise Uniforms ciemny granat/malina
85.00 zł
Klasyczna bluza medyczna męska z kołnierzem Sunrise Uniforms biała
119.00 zł
Bluza medyczna męska Sunrise Uniforms Basic Standard ciemny granat
79.00 zł
Pulsoksymetr Berry BM1000C z Bluetooth
79.00 zł
PROMOCJA
Obuwie medyczne Buxa model Professional MED30 beżowe
od 95.00 zł 135.00 zł

Zobacz podobne

Obuwie Crocs™ Classic Crocband białe/blue jean
199.00 zł
Obuwie medyczne Buxa model Anatomic BZ240 białe
175.00 zł
Obuwie Schu'zz Sneaker’zz białe/szare
139.00 zł
Obuwie medyczne Buxa model Anatomic BZ240 beżowe
175.00 zł
Obuwie Feliz Caminar Flotantes ciemne złoto
109.00 zł
Obuwie zdrowotne Buxa model PZM1 granatowy zamsz
145.00 zł
Obuwie Feliz Caminar Asana niebieskie
135.00 zł
Obuwie Feliz Caminar Kinetic białe/pistacja
135.00 zł
Obuwie Schu'zz Globule turkusowe
129.00 zł
Obuwie Schu'zz PRO białe
179.00 zł
Obuwie Schu'zz Globule karaibski błękit
129.00 zł
Obuwie Schu'zz Globule czarne
129.00 zł
Zapisz się do newslettera!
Najlepsze okazje!