Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-1
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-2
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-3
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-4
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-5
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-6
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-7
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-8
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-9
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-10
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-11
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-12
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-13
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-14
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-15
Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat-16

Komplet medyczny damski Cherokee Achieve ciemny granat

Kod produktu: K81NAV

Przygotuj się na nowy poziom wygody i stylu z kompletem medycznym Cherokee Achieve. Bluza o lekko krótszym fasonie z raglanowymi rękawami podkreśla sportowy charakter i zapewnia pełną swobodę ruchu, a okrągły dekolt nadaje jej nowoczesnego, świeżego wyglądu. Spodnie jogger z regulowanym pasem dopasowują się do sylwetki i pozwalają w pełni korzystać z komfortu tkaniny rozciągliwej w każdą stronę. Miękka, przyjemna w dotyku tkanina otula ciało i daje poczucie lekkości przez cały dzień. Funkcjonalne kieszenie w bluzie i spodniach łączą praktyczność z nowoczesnym designem, a subtelne przeszycia dodają charakteru i modowego sznytu. Całość wygląda świeżo, dynamicznie i stylowo – gotowa, by towarzyszyć Ci w pracy i poza nią.

269.00 zł
Oszczędzasz 11.00 zł

+ koszty wysyłki

Oszczędzasz 11.00 zł
Wysyłka: 24h
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 269.00 zł

Kolor:

     
Tabela rozmiarów

Rozmiar:

Ilość kompletów:

Proszę wybrać rozmiar

dodaj do koszyka
Materiał: rozciągliwy

Modelka Julita: 172 cm wzrostu/56 kg, ma na sobie rozmiar XS

Bluza:

  • Nowoczesny krój z okrągłym dekoltem
  • Wytrzymała, przyjemna i miękka w dotyku, elastyczna tkanina rozciągliwa w czterech kierunkach
  • Raglanowe rękawy zapewniające dużą swobodę ruchu
  • 1 kieszeń na piersi
  • Pętelka na identyfikator przy prawym ramieniu
  • Podwójne szwy w newralgicznych miejscach
  • Wszywka "Cherokee" na dole bluzy
  • Kod produktu: CK936

    Spodnie:

    • Nowoczesny, sportowy krój typu jogger
    • Elastyczna, szeroka guma w pasie z wewnętrznym troczkiem do regulacji
    • Wytrzymała, przyjemna i miękka w dotyku, elastyczna tkanina rozciągliwa w dwóch kierunkach
    • 5 funkcjonalnych kieszeni: 2 kieszenie z przodu, 2 kieszenie z tyłu, 1 kieszeń typu cargo (z dodatkowym miejscem na długopis)
    • Przeszycia na przednich kieszeniach dodające stylu
    • Podwójne szwy w newralgicznych miejscach
    • Wszywka "Cherokee" na kieszeni cargo
    • Kod produktu: CK033

        Kolekcja: Achieve

        Zalecana temperatura prania: do 30 stopni

        Skład: 80% poliester, 20% spandex

        _

        Przy wyborze rozmiaru proszę sugerować się tabelą rozmiarów.

        Jeśli nie ma rozmiaru, który Cię interesuje, skontaktuj się z nami - sprowadzimy dla Ciebie każdy produkt firmy Cherokee.


        HAFT NA ODZIEŻY

        Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

        Ceny orientacyjne:

        Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

        25 zł

        Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

        25 zł - 100 zł

        Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

        Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

        od 25 zł

        Koszt jednorazowy, zazwyczaj zamyka się w 100 zł. Gdyby w przyszłości zaszła potrzeba wyhaftować dostosowane logo/napis na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi.

        Zazwyczaj dostosowanie haftu zajmuje 1-2 dni roboczych, a proces haftowania 2-4 dni roboczych.

        _

        Jak zamówić odzież z haftem?

        W celu ustalenia szczegółów i uzyskania wyceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

        Chcesz abyśmy to my skontaktowali się z Tobą? po prostu wpisz w komentarzu do składanego zamówienie HAFT - wspólnie ustalimy wszystkie szczegóły.

        tel: +48 33 443 69 99

        mail: info@uniformshop.pl

        Zwroty

        Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

        Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

        Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

        Jak tego dokonać? To bardzo proste!

        Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).

        Skorzystaj z opcji Wygodnych Zwrotów od 9.90 zł (Paczkomaty InPost).

        Instrukcja poniżej:

        [BANER-WZ]

        Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


        Możesz równiez odesłać do nas produkty dowolnym sposobem na adres:

        Uniformshop.pl

        43-426 Gumna

        ul. Piastowska 10

        W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

        Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.

        Zwroty zza granicy:

        Wybierz swój kraj z listy, aby wyświetlić adres zwrotów:

        [returns_select]

        Pamiętaj również, aby do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ.


        Wskazówki:

        • Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

        • Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

        • Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

        • Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

        • W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.



        Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


        Reklamacje

        Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

        Jak złożyć reklamację

        • pisemnie na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

        • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

        Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

        Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

        Co napisać w reklamacji

        Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

        • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

        • żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

        • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

        Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

        Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

        Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

        Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

        Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

        Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

        Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

        Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

        • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
        • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

        Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

         

        Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

         

        Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

         

        Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


        Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

        tel. +48 33 443 69 99

        mail. info@uniformshop.pl


        Zobacz podobne

        Komplet medyczny damski Healing Hands (bluza Monica, spodnie Rebecca) morski błękit
        229.00 zł
        NOWOŚĆ
        Komplet medyczny damski Cherokee Achieve klasyczny błękit
        269.00 zł
        NOWOŚĆ
        Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) oliwkowy
        369.00 zł
        Komplet medyczny damski Healing Hands (bluza Monica, spodnie Rebecca) beżowy
        229.00 zł
        NOWOŚĆ
        Komplet medyczny damski Maevn Embrace (bluza Luna, spodnie Nora) lawendowy
        369.00 zł
        Komplet medyczny damski Healing Hands (bluza Monica, spodnie Rebecca) klasyczny błękit
        229.00 zł
        Komplet medyczny damski Healing Hands (bluza Madison, spodnie Renee) ciemny granat
        240.00 zł
        Komplet medyczny damski Cherokee Ultra (bluza 3-pocket, spodnie Cargo) klasyczny błękit
        240.00 zł
        Komplet medyczny damski Cherokee Ultra (bluza 3-pocket, spodnie Cargo) koralowy
        240.00 zł
        Komplet medyczny damski Healing Hands (bluza Monica, spodnie Rebecca) karaibski
        229.00 zł
        Komplet medyczny damski Cherokee Ultra (bluza 3-pocket, spodnie Cargo) lawendowy
        240.00 zł
        PROMOCJA
        Komplet medyczny damski Uniforms World 309TS™ Valiant zielony
        159.00 zł 185.00 zł
        Zapisz się do newslettera!
        Najlepsze okazje!