Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta
Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 brązowy nubuk
Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 brązowy nubuk-1
Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 brązowy nubuk-2
Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 brązowy nubuk-3
Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 brązowy nubuk-4

Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 brązowy nubuk

Kod produktu: BZ110bnub

Główną cechą modelu Memory jest zastosowanie unikalnej pianki zapewniającej jeszcze więcej wygody. Zaletą pianki jest jej idealne dopasowanie do powierzchni z jaką ma styczność, dając dzięki temu maksymalny komfort użytkowania. Podczas chodzenia, pianka MEMORY idealnie dopasuje się do kształtu Twojej stopy. Model BZ110 zapinany na dwa skórzane paski, z możliwością regulacji tęgości, a ręcznie przyszyta cholewka zapewnia wysoką trwałość obuwia. Podeszwa wykonana została z lekkiego i bardzo elastycznego materiału eliminującego mikrowstrząsy powstałe podczas chodzenia, antypoślizgowe spody gwarantują z koleji bezpieczeństwo użytkowania. Buxa Memory to solidnie i atrakcyjnie zaprojektowane obuwie polskiego producenta.

175.00

+ koszty wysyłki

Wysyłka: 3-5 dni
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 175.00 zł
Tabela rozmiarów

Rozmiar obuwia:

Proszę wybrać rozmiar obuwia

dodaj do koszyka

Za zakup tego produktu otrzymasz 17 punktów lojalnościowych o wartości 8.50 zł (do wykorzystania przy następnych zakupach)

Materiał: zamszowe
Barwa: jednokolorowa

Wysokość obcasa: 2 cm

Grubość podeszwy: 1,5 cm

Cholewka: Naturalna skóra - nubuk

Wnętrze: Skóra

Wkładka: Skóra

Szerokość wkładki: Dla stopy średniej oraz szerokiej budowy

Spody: Wysokogatunkowe tworzywo

Długość wkładki: Rozmiarówka pełna-duża

Tęgość: F - G (z możliwością regulacji tęgości na pasku)

Podeszwa: Antypoślizgowy bieżnikowany poliuretan

Atest: Certyfikat CE, Certyfikat EN-20347


HAFT NA ODZIEŻY

Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

Ceny orientacyjne:

Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

25 zł

Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

25 zł - 50 zł

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

25 zł - 50 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

W celu ustalenia szczegółów (wielkość logo, umiejscowienie, kolorystyka) i uzyskania wyceny również prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel: +48 33 443 69 99

mail: info@uniformshop.pl

Zwroty

Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak tego dokonać? To bardzo proste!


Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).

Przesyłkę odeślij na adres:

Uniformshop.pl

43-426 Gumna

ul. Piastowska 10

Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.

W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.


Wskazówki:

• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.


 
Skorzystaj z wygodnych zwrotów za pośrednictwem serwisu AlleKurier.

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.

[BANER-WZ]

Do przesyłki dołącz:

  • wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)


Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację

• pisemnie na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl


Nasi Klienci kupili z tym produktem również

INHALATOR NEBULIZATOR KOMPRESOROWY
91.00 zł
Obuwie szpitalne Easy Care białe
45.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Premium Chill jogger czerwone
79.00 zł 169.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Red Panda jasnozielone
105.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Matrix Contrast semi-jogger morski błękit
159.00 zł
Koszulka męska z długim rękawem Maevn Modal jasnoszara
49.00 zł
Pulsoksymetr Berry BM1000C z Bluetooth
79.00 zł
Obuwie medyczne Oxypas Bestlight Safety Jogger białe
95.00 zł
Bluza medyczna damska Maevn Momentum Double V-neck zielona
119.00 zł
Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 beżowe
175.00 zł
Koszulka męska z długim rękawem Malfini Fit żółta
38.00 zł
Obuwie zdrowotne Buxa model Anatomic BZ310 beżowe
189.00 zł

Zobacz podobne

Obuwie klapki Feliz Caminar Zeta białe
169.00 zł
Obuwie Feliz Caminar Sirocos niebieskie
115.00 zł
Obuwie/Klapki Schu'zz Claquette granatowe
119.00 zł
PROMOCJA
Obuwie zdrowotne Buxa model PZM1 szary nubuk
od 125.00 zł 165.00 zł
PROMOCJA
Komfortowe drewniaki Buxa model PE15 kwiaty gucci
od 155.00 zł 199.00 zł
PROMOCJA
Obuwie medyczne Buxa Supercomfort FPU11 czarne + czarny podeszwa
od 145.00 zł 185.00 zł
PROMOCJA
Obuwie Schu'zz Polaire malinowe
119.00 zł 159.00 zł
Obuwie Feliz Caminar Asana białe/pistacja
135.00 zł
PROMOCJA
Obuwie zdrowotne Buxa model Memory BZ110 kwiatki
od 145.00 zł 175.00 zł
Komfortowe drewniaki Buxa model PE15 beżowe
199.00 zł
Obuwie zdrowotne Buxa model Anatomic BZ320 białe
189.00 zł
Obuwie Schu'zz Sneaker’zz białe/szare
139.00 zł
Zapisz się do newslettera!
Najlepsze okazje!